Гарантія

Однією з важливих складових роботи складу є те, що всі товари сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • Товар без ознак використання.

  • Повна комплектація товару.

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні замовлення на відділені транспортної компанії, Ви зобов'язані перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після отримання претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не виконується, якщо:

● Виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття.
● Порушені заводські пломби.
● Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання.
● Проводився ремонт або використовувалися неоригінальні комплектуючі.
● Умов надання гарантії ви можете уточнити у менеджерів при оформлені замовлення.

Умови повернення товару:

- товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
- збережені всі ярлики й заводське маркування.
- товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

ПОРЯДОК І ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ:
1. Повідомити про ситуацію по телефону: +38 066 566 06 59
2. Надіслати товар Новою Поштою;
3. Повідомити номер ТТН (товарно-транспортної накладної);
4. Доставку товару оплачує відправник (крім випадків товарів з дефектом, не виходячи з відділення курєрської служби).

ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ:
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 2-5 робочих днів після отримання нами товару. Для повернення грошових коштів використовується карта ПриватБанку.

 

Основні умови ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ товарів належної якості:

  1. Заміна товару може відбутися за бажанням споживача (приватний клієнт) відповідно до ст. 9. Закону України "Про захист прав споживача" протягом 14 днів з дати його отримання. При виконанні обміну/повернення товару є транспортні витрати на доставку від продавця до покупця та навпаки.
  2. Транспортні витрати на заміну/повернення товару з вини продавця (пересорт) відбувається за наш рахунок.
  3. Транспортні витрати на заміну/повернення товару за бажанням споживача (товар не подобається, інші причини) відбувається за рахунок покупця.

Вимоги до товару, що підлягає ОБМІНУ/ПОВЕРНЕННЯ покупцем:

  1. Товар не має ознак встановлення та/або використання;
  2. Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) у тому самому вигляді, в якому він був придбаний;
  3. Разом із товаром надано всі його супровідні документи.